کد خبر: ۳۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند؟
به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها، ائمه جمعه استان با اشاره به لزوم وحدت حوزه و دانشگاه به شرایط حساس و خطیر کشور اشاره کردند و بر لزوم انتخاب مجلسی انقلابی با هدف روی کار آوردن دولتی انقلابی تاکید کردند.

به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها، ائمه جمعه استان با اشاره به لزوم وحدت حوزه و دانشگاه به شرایط حساس و خطیر کشور اشاره کردند و بر لزوم انتخاب مجلسی انقلابی با هدف روی کار آوردن دولتی انقلابی تاکید کردند. در ادامه چکیده خطبه های این هفته می آید:

نام شهرستان  نام امام جمعه چکیده خطبه 
کرمان 

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

حوزه و دانشگاه که هر دو در ایجاد و ماندگاری انقلاب سهیم هستند اگر می خواهند انقلاب را از پیچ های خطرناک عبور دهند باید با وحدت در کنار هم باشند.

در آخرت جناح و پول  به درد انسان نمی‌خورد و فقط تقوای الهی به داد انسان می‌رسد.

کوهبنان حجت‌الاسلام عباس جعفری

شب یلدا را در پیش داریم از جمله سنت‌هایی که بر مبنای فرهنگ انسان‌دوستی و صله رحم و...پایدار است اما دولت نباید در این گونه مناسبت‌ها که متعلق به خانواده‌هاست دخالت کند نباید از بیت‌المال هزینه شود و جشنی برگزار شود.

شهرداری و شورای شهر به‌دنبال برگزاری جشن و کنسرت‌ها نباشند در صورت نیاز جشن‌های سودمند برگزار کنند.

عنبرآباد حجت‌الاسلام محمود بهروز

مگر امام (ره) نفرمود که این مملکت از آن کوخ‌نشینان است؟ پس چرا در این مملکت پرچم اشرافی‌گری بلند شده است.

شما فقط استاندار مرکز کرمان نیستید بلکه استاندار جنوب کرمان هم هستید پس چرا قریب به یکسال است که به جنوب کرمان نیامدید.

بزرگترین ضربه به اقتصاد جنوب کرمان را سیاسی کاری است. سیاست‌زدگی در حوزه کشاورزی موجب شده هیچ هدفمندی و برنامه‌ریزی از سمت مسئولان برای کشاورزان وجود نداشته باشد.

مردم منطقه جنوب کرمان همچنان درگیر افت شدید قیمت محصولات کشاورزی هستند و این در صورتی است که محصولات سایر مناطق مثل گوجه و پیاز با قیمت بسیار بالا به دست مردم می‌رسد اما محصول خیارسبز منطقه ما ۵۰۰ تومان و محصول شاخص این منطقه کمتر از دوهزار تومان قیمت می‌خورد.

کارآمدی تنها برای انتخاب اصلح کافی نیست بلکه باید میزان تدین و تقوای افراد را هم در نظر بگیریم.

انار حجت‌الاسلام منتظری

دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در قراردادهای مشکوک نهایت دقت و قاطعیت را داشته باشند.

کانال مالی اینستکس ایرادات فراوانی دارد و قصد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این است که با تحمیل این کانال مالی جلوی پیشرفت ایران را در موضوع هسته‌ای بگیرد.

جیرفت  حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی

برنامه‌ دشمن برای به زانو در آوردن نظام اسلامی آن است که مظاهر قدرت در ایران را با شُبهه، حمله، فیلم ساختن و روزنامه تضعیف کند و نهایتاً با کار نظامی از بیرون کارش را تمام کند و کسی که بصیرت داشته باشد عُمق فتنه را می‌بیند.

 

فتنه‌گرها برای اجرای طرح‌هایشان در ایران به یار و کسانی که قدرت اجرایی داشته باشند، احتیاج داشتند.

مقام معظم رهبری فرمودند که راه برون‌رفت از مشکلات، تشکیل دولت جوان حزب اللهی است و زیرساخت لازم برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی، مجلس جوان انقلابی می‌شود.

رفسنجان  حجت‌الاسلام اصغر عسکری

شبهاتی در مورد مصلی رفسنجان وجود داشت. طبق پیگیری انجام‌شده سند مصلی تک‌برگی مالکیت به‌نام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده است. مردم مطئن باشند در مکان غصبی نماز نمی‌گزارند

 

 

نمایندگان مجلس از تخریب، توهین و وعده‌های نادرستی که حتی انجام آن در دست نماینده مجلس نیست، پرهیز کنند.

 

 کاندیداها به مردم برنامه ارائه کنند تا مردم با آگاهی به برنامه‌ها رای دهند امروز یکی از معضلات در کشور و به‌ویژه در رفسنجان اشتغال، کشاورزی و آب است که باید بیان کنند برای آن چه برنامه‌هایی دارند.

پرهیز از تهدید و تطمیع در انتخابات نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، تلاش در جهت امیدوارکردن مردم از ضروریات است، بیان واقعیت‌ها مهم است اما نباید ناامیدی ایجاد کرد چراکه مهم‌ترین خدمت را کسی انجام می‌دهد که جامعه را امیدوار کند.

کسی بخواهد در مجلس قدم بگذارد اسراف و تبذیر را باید کنار بگذارد.

قرص‌هایی که اخیرا داخل کیک‌ها دیده شده، از بسته‌هایی که از کارخانه‌ها گرفتند نبوده و ممکن است دست به دست شده لذا مردم از جاهای مطمئن خرید کنند و محتاطانه با این موضوع برخورد کنند ممکن است بعضی برای ایجاد جو ناآرامی در جامعه اقدام به چنین کاری کرده باشند.

رفسنجان شهری با ظرفیت بسیار بالا و سرمایه انسانی تحصیل‌کرده در زمینه‌های مختلف و دارای مردمی بصیر و با درک بالا دارد اما انگار گردباد تفرقه و اختلاف این کتاب پرارزش را ورق‌ورق کرده که باید آن را جمع کرد و شیرازه محکمی به این کتاب زد تا همه با هم در جهت اعتلای شهر با وحدت و همدلی قدم‌های بهتری برداریم و ما از خودمان شروع می‌کنیم.

نماز جمعه محل تجمع همه نیروهای ارزشی انقلابی و معتقد به اسلام و انقلاب و امام و قانون اساسی است که همه باید این مکان را پایگاه وحدت، اتحاد و همدلی بدانند.

سیرجان  حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

 نمایندگان باید در لوایح بودجه، اقتصاد مردم و فرهنگ جامعه را بیشتر ببینند اگر دربخش‌های فرهنگی و اقتصادی با برنامه‌ریزی و خوب حرکت کنیم قطعا مشکلات کم می‌شود و نابسامانی‌های فرهنگی هم برطرف می‌شود.

شرط اول هر نامزد انتخاباتی تقوا و اخلاق‌مداری است و رقابت سالم در گرو برادری، حفظ حرمت رقیب و پرهیز از توهین و بداخلاقی است و به این مهم توجه کنیم که مردم نقش اصلی برگزاری انتخابات و سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زنند و مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم کنند.

در مجلس آینده، تمام تلاش‌ها باید به سمت و سوی حاکمیت یک مجلس انقلابی باشد چراکه این مجلس بنای اول در گام دوم را دارد و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در تراز بیانیه گام دوم باشد.

شرایط فعلی خیلی حساس است و همه نقشه‌ها، توطئه‌ها و تشدید فشارهای روانی، رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی دشمنان برای ناامیدی قشرهای مختلف مردم است و دشمن در صدد است مردم را رو در روی حاکمیت قرار دهد و امروز همه ما وظیفه داریم همچنان بصیرت و وحدت خود را در مسیر خط ولایت حفظ کنیم تا دشمن را شکست دهیم.

 

آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)